Retourneren

In het kort

Als je een artikel via Nummer1vooralles.nl koopt, mag je ervan uitgaan dat het in goede staat is en blijft werken zoals verwacht bij normaal gebruik. Het kan echter altijd gebeuren dat je onverhoopt niet tevreden bent en je artikel retour wilt sturen of moet aanmelden ter reparatie. Hier zijn bepaalde regels aan verbonden. Om niet voor verrassingen te komen staan, raden wij je aan deze informatiepagina door te lezen.

Retourtermijn

Ons retourtermijn is 14 dagen na ontvangst bestelling.

Fabrieksgarantie

De fabrikant van je bestelde artikel kan fabrieksgarantie geven. Dit wil zeggen dat de fabrikant tijdens die garantieduur je artikel repareert of vervangt als die defect raakt, tenzij het defect is ontstaan door jouw toedoen. Wij helpen je hier graag mee. Neem contact op met ons via info@nummer1vooralles.nl of telefonisch via 0525 - 220 220. Je kan ook altijd contact opnemen met de fabrikant.

Wettelijke garantie

Als er geen fabrieksgarantie geldt, bestaat daarnaast nog de wettelijke garantie.

 Deze garantie houdt in dat je gekochte artikel moet voldoen aan wat beloofd is en wat je redelijkerwijs mocht verwachten.

Als je bijvoorbeeld een televisie hebt gekregen waarvan de afstandsbediening al na een paar weken kapot gaat, mag je hierover contact opnemen met ons.

 Wacht hier niet te lang mee nadat je dit gebrek hebt ontdekt.

Als de periode van de fabrieksgarantie is afgelopen, wil dat dus niet zeggen dat er helemaal geen garantie meer is.

Mocht er gedurende de garantieperiode een defect ontstaan buiten jouw schuld om, dan kun je recht hebben op een reparatievergoeding of vervanging van het artikel.

Garantiebewijs

Het garantiebewijs is u bestelnummer of de factuur.

Een defect artikel?

Binnen de retourtermijn
Om zo snel mogelijk weer een goed werkend artikel in huis te hebben kun je het beste retourneren en een nieuwe bestellen.